(libao) error: unpacking of archive failed: cpio: Bad magic

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 3 Mar 2002, 21:41:07 CET

On Sun, Mar 03, 2002 at 07:31:18PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Takie coś objawia się przy instalowaniu niektórych pakietów
> rpmem nie-PLDowym. Identyczna sprawa występowała na builderze ppc.

payload bzdio?
Bad magic widziałem przy próbie instalowanie rpm-em <= 3.0.4 właśnie
binarnych pakietów spakowanych bzdio.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/