PHP, hehe

Nie, 3 Mar 2002, 22:23:29 CET

[niedziela, 03 marzec 2002], Jakub Bogusz napisał(a):

> Testowałem z 1.3.23, ale nie sądzę, żeby to dużo zmieniało.

1.3.23:
Starting httpd service.............................................[ FAIL ]
Syntax error on line 165 of /etc/httpd/httpd.conf:
Can't locate API module structure `auth_digest_module' in file
/usr/lib/apache/mod_auth_digest.so: httpd: undefined symbol:
auth_digest_module

pomaga s/LoadModule auth_digest_module/LoadModule digest_auth_module/

To tak tylko gwoli ścisłości. Inne problemy bez zmian.

Przy okazji to czy masz włączone wszystkie moduły apachowe?
Bo może konflikty są nie w php a na linii moduł apacza - moduł php?

> Te same wersje (to drugie .8, ale różni się tylko dokumentacją)

.8 też nie działa.

> Hm. W 3.5d-3 poprawka już byłą.

Co nie zmienia faktu że SOA#2

> A tu jasne - poprawka jest dopiero w unixODBC >= 2.1.1-3

Tu tak. Upgrade unixODBC usunął problem.

Janek