remanent perl-* i wyniki jego

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Pon, 4 Mar 2002, 08:05:30 CET

hej
zrobiłem pełen remanent perl-*
rebuild wszystkich pakietów u siebie i test.
co sie okazało:
praktycznie wszystko działa.
budują się wszystkie pakiety.
z instalacją jest pewien problem (ale tylko z dwoma pakietami):

1. perl-Boulder wymaga LabBase - nie ma tego u nas ani nawet na cpanie.
nie wiem odkładnie co to jest, a analiza kodu Boulder::Labbase wskazuje,
że powinno być coś takiego.
jest coś na google'u ale na sparca - tzn. jest prokekt LabBase, ale
ostatnie touch miał w 1994.

jesli ktoś potrzebuje tego Boulder'a to niech spojrzy.
jak nie to przyjdzie wywalić - pakiet się nie instaluje.

2.
perl(MD5)   jest wymagany przez perl-HTTPD-User-Manage-1.58-5
perl(Msql)   jest wymagany przez perl-HTTPD-User-Manage-1.58-5

tu problem jest ciut inny.
pakiet MD5 jest dostępny na cpanie
co do Msql nie jestem pewien (do tego są DBD aby tak działało).
ale: MD5 (i potencjalnie Msql) to moduły "obsolete" - MD5 zastąpinoe
przez Digest::MD5, a Msql (przypuszczalnie) przez DBD::MySQL.

ktoś ma pomysł co z tym robić? przerabiać? zabić autora? skasować z
repo?

i to tyle. reszta pakietów się grzecznie instaluje:
$ rpm -qa | grep -E "^perl-" | wc -l
    491

tak więc: poza wskazanymi dwoma pakietami: STBR ! :)

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]