adapter

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pon, 4 Mar 2002, 09:35:21 CET

On Mon, Mar 04, 2002 at 09:20:04AM +0100, Michał Kuratczyk wrote:
>O ile pamiętam, to adapter nie musi (nie powinien) już tłumaczyć Group,
>a tym samym nie musi już ściągać sobie aktualnego pliku z tłumaczeniami
>tychże. O ile nikt mi nie powie, że to jednak ma zostać, to pewnie jutro
>wrzucę wersję, która tego nie robi (a wręcz wywala tłumaczenia).
O, widzę, że mkochano już to za mnie zrobił. Ale miło z jego strony. :-)

Co się tyczy 'U rpm.groups', to wygląda na to, że po prostu vim wkleja
do pliku także stderr, co wydaje mi się słuszne inaczej, ale nie mi
o tym decydować. Zautualizuj sobie adaptera - aktualny przekierowuje to
do /dev/null.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>