Błąd podczas upgrade'u (cpio: ... - było o tym niedawno)

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 4 Mar 2002, 10:04:40 CET

On Mon, Mar 04, 2002 at 09:12:00 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Ale to chyba "cannot unlink" (czy podobnie), a nie błąd sumy md5?

Tak.

> To się da załatwić w %pre.

Jak? rpm -e ... nie pójdzie, bo są locki na bazie. Raczej jakiś triger
by pasował, obsoletes czy coś w tym stylu. W "Maximum RPM" niestety nie
znalazłem nic, na odwrócenie kolejności przy upgradzie.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!