instalacja qt usuwa XFree86-driver-nvidia

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 4 Mar 2002, 20:48:46 CET

Witam!

On Mon, 4 Mar 2002 20:43:18 +0100
Przemysław Stanisław Knycz <dj-pld w knycz.net> wrote:

> No więc niezła jazda jest, już sprawdziłem dlaczego usuwa:
> w XFree86-driver-nvidia.spec  mamy:
> Provides:       XFree86-OpenGL-core
> Obsoletes:      Mesa
> Obsoletes:      XFree86-OpenGL-core
> Obsoletes:      XFree86-nvidia
>
> w qt.spec mamy:
> Requires:       OpenGL
>
> W Mesa.spec mamy:
> Provides:       OpenGL
> Obsoletes:      XFree86-OpenGL-core XFree86-OpenGL-lib
>
> Nie wiem, ale chyba w tej sytuacji jedynym jakimś sensowyym wyjściem
> będzie usunięcie Provides: XFree86-OpenGL-core z nvidia, a może się mylę
> [...]

Ja bym raczej optował za poprawieniem provides w Mesa do
XFree86-OpenGL-core albo zmianą w NVidii na provides OpenGL. Boję się
tylko, że wtedy nie będzie się dało razem zainstalować Mesa i
XFree86-OpenGL-core. Ech namieszałem, to może wystarczy by QT zadowalało
się XFree86-OpneGL-core?

                    Pozdrawiam
                          Artur