rc-srcipt pl.po literki "ó"

KrzysiekS ks123 w skrzynka.pl
Pon, 4 Mar 2002, 22:40:59 CET

On Mon, 4 Mar 2002 14:40:20 +0100
GoTaR <gotar w poczta.onet.pl> wrote:

> Pytanie: czy wtedy te komunikaty są jeszcze potrzebne?

Nie są. Jednak zbyt zwracają swoją uwagę swoimi skrzaczonymi
pliterkami.

> Już raz pytałem, czy odwrócić, bo to ja zrobiłem. Nie było odpowiedzi.
To ja bym proponował odwrócić.

BTW. Pytałem się kiedyś o zmianę języka w rc-script podczas zamykania
systemu. Dostałem odpowiedź, że w przypadku odpontowania /usr
mogą być problemy z brakiem rc-scripts.mo, ale z tego co widzę
to ten plik jest w /etc/sysconfig/locales/.. więc w czym jest
problem, czemu nie dać języka polskiego do samego końca?

KrzysiekS