jack: SOURCES sendmail-auth.patch

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 6 Mar 2002, 21:26:28 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 04:03:41PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Po raz kolejny .. prose jako komentarz do patchy umieszczać opis co patch
> poprawia/zmienia/skąd został pobrany/kto jest jego autorem (jeżeli zkąś
> zostało to zaporzyczone).

Oki, oki, sorry. Gdzieś mi po głowie latało, aby patch miał wszystko
mówiącą nazwę, co też starałem się robić ;)
touchnąłem swoje patche (sztuk dwie ;) ) i dodałem opis w commit logu ;)
Teraz jest ok?

BTW. Jeżeli kilka razy buduję builderem ten sam pakiet, to po kiego
grzyba on mi "wysyła do cvs" źródła, które raz zaciągnął? Żeby sprawdzić, czym
się różnią? Więc po kiego są te sumy kontrolne?
--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846