PHP-gd + mod_gzip

hocus hocus w dronet.pl
Śro, 6 Mar 2002, 10:56:11 CET

Cześć!

> Czy mógłbyś podesłać swoją konfigurację mod_gzip? I czy jesteś w stanie
> stworzyć jakiś test-case?

Co do konfiguracji: problem pojawił się już po zainstalowaniu rpm'a z
dystrybucji.
Teraz konfigurację mam taką:
mod_gzip_on Yes
mod_gzip_item_include file \.htm$
mod_gzip_item_include file \.html$
mod_gzip_item_include file \.php$
mod_gzip_item_include mime text/.*
mod_gzip_item_include mime httpd/unix-directory
mod_gzip_dechunk yes
mod_gzip_temp_dir /tmp
mod_gzip_keep_workfiles No

i nadal jest źle.

Ponieważ nie jest to serwer super-produkcyjny, przeżyję jak przez dzień albo
dwa gd nie będzie mi działało. Więc efekt można obejrzeć na:
http://www.dronet.pl/dronet/licznik.php
Co kilka(naście) razy obrazek generuje się dobrze, w przewadze wypadków nie
pojawia się to, co powinno. Ten sam efekt jest pod IE i NS, więc nie jest to
raczej kwestia np. źle rozpoznanego formatu.

Jeśli coś jeszcze mógłbym pomóc - wystarczy dać znać :-) Sam na debugowaniu
tego typu rzeczy niestety znam się słabo.

Pozdrawiam
Hocus