wpe (fwd)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 6 Mar 2002, 16:15:22 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 01:27:44PM +0100, Blues wrote:

> No jasne... a potem się loguje normalnie z linuxa i mam zupełnie inne
> kolorki....

Masz takie same. VIM jest pod tym wzgledem troche glupi i ustawia
colorschame na dark jak sie logujesz z term == linux (i kilka innych),
a na default przy innych (jak xterm, poniewaz mysli ze masz biale tlo).
Jak ustawisz na stale to jest dobrze. (chyba ze na jakims terminalu masz
biale tlo ;)

> ... to po co w nim jest niby możliwość wybrania TERM w opcjach...?

Zeby mozna bylo ustawic xterm (na starym slowarisie) albo xterm-color
(na nowym PLD ;)

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h