[ANNOUNCE: viewcvs]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 6 Mar 2002, 19:02:39 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 06:59:13PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jakie mieszanie ? Repozytorium służy do dociagnia źródeł pakietów.
> Wspomaga ta operację skrypt builder ze SPECS. Używajac tego narzędzia
> dociągnie plików o nazwach których z góry nie znasz występuje tak rzadko
> że temat jaki poruszasz uważam za wydumany.

Gosh... Ty w ogole czytasz co sie do Ciebie pisze???

Mam konto na jakims powiedzmy slowarsie, ktory nie adminuje i nie moge
sobie kompilowac programow (podobnie przypuszczam Wojtek). Nie ma tam
CVS. Ale jest wget albo lynx. Jesli potrzbuje jakis spec, patch or
whatever pisze sobie:

wget http://cvs.pld.org.pl/SPECS/foobar.spec

zamiast:

echo "kochany panie adminie, czy moglbys mi laskawie zainstalowac cvs" \
 | mailto admin
sleep 100000000000000
cvs
sh: not found

Innymi slowy: jesli ty nie widzisz problemu, to nie znaczy ze go nie ma.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h