Regiony

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 6 Mar 2002, 21:34:28 CET

Dnia Wed, 6 Mar 2002 20:20:12 +0100 (CET)
Stacho Pal napisał(a):

>Witam!
>Taki mi ostanio do glowy pomysl przyszedl. ;)
>Skoro PLUG ma swoje regionalne oddzialy,
>to tworzony w Polsce PLD, tez by mogl.
>Jak sie zapatrujecie na (nieformalne) grupy
>PLD-Slask, PLD-Slask,PLD-Pomorze, PLD-Mazowsze itd.??
>Osobiscie moglbym 'cos' pomoc w okolicy 'Gorny Slask'.
>Jesli pomysl jest bardzo glupi, to spuscie go do /dev/drzewo. ;)

Hm, nie rozumiem po co ?
I tak komunikujemy sie przez sieć, a my chyba nie jesteśmy jako tako
organizacją, czym by się różniła praca PLD-Slask od  PLD-Pomorze ? Może
powiesz, że osobne repo ? :)
A przecież "zarządu" u nas też nie ma.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!