[ANNOUNCE: viewcvs]

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 7 Mar 2002, 09:23:14 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 10:15:52AM +0100, Wojtek Kaniewski wrote:

> czasami potrzebny mi jest _na_szybko_ jakiś plik, który leży na
> cvs.pld.org.pl i wolałbym móc wpisać jedną linijkę wgeta, zamiast
> logować się do cvsa i wyciągać, albo bawić się przeglądarką. ale
> ja dziwny jestem, wiem.

To jest do zrobienia.  Napisałem parę skryptów, które można uskutecznić.
Skrypty były na liście pld-www w org.pl.
Pytanie jest takie:
Czy w cvs-ie na serwerze ostatnia wersja jest podobnie jak w po stronie
klienta bez znaczków ,v ?
Jeśli tak to nie zajmowało by to zbyt dużo miejsca, o ile serwer www byłby
na tej samej maszynie co cvs.

Pomysł był taki, że po wywołaniu wget -r (może jakieś dodatkowe parametry)
nazwa.spec.html ściągały by się nazwa.spec i źródełka.
Do tego w pliku nazwa.spec.html byłaby informacja na temat pakietu(ów):
- Streszczenie
- Opis
- link do BTS
- link do ostatniej wersji .RPM na ftpie
- link do ostatniej wersji .RPM w test

i co tam jeszcze sobie ludzie zażyczą.

Działać to będzie tak, że commit do cvs wyzwala make
i na podstawie Makefile regenerują się odpowiednie pliki.

O ile liczba pobrań z cvs przez www będzie dużo większa niż liczba commitów,
to będzie dużo wydajniejsze od cvsweb czy cvsview.
A przy okazji przystosowane dla zwykłego usera - posiadacza modemu,
bo sam mam modem a cvsview czy cvsweb w obecnym wydaniu nie za bardzo
się nadaje dla modemowców.

Trzeba tylko powiedzieć, napisać "I want this" :)

WF