AUTH dołączony do paczki sendmail'a - dlaczego nie ?

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Czw, 7 Mar 2002, 13:03:02 CET

dnia Thu, Mar 07, 2002 at 10:29:35AM +0100, Jarosław Kamper napisal(a):

> Ja nie korzystam z AUTH i nie widzę takiej potrzeby - RELAY'uję tylko
> swoje hosty.

AFAIR jesli dopiszesz do RELAY access to nie bedziesz konieczna autoryzacja
haslem, pozatym moze ktos bedzie sie laczyc z domq alboco ;)

> Ja używam sendmaila i AUTH jest mi zbędne - 1:0 dla mnie.
chyba 1:1 ;)

> A tak poważniej, osoby używające sendmaila proszone są o głos.

HAU HAU ;))

newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/