postgres w bindzie i postfiksie

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 7 Mar 2002, 16:02:01 CET

konrad rzentarzewski wrote:
> 07/03/02, messie from [ konrad rzentarzewski ] ...

> gwoli ścisłości: chodziło mi o apacza.
> idę spać :-ooo

mod_perl ... Piszesz sobie w configu

<Perl>

a tu łączysz się perlem z bazą i generujesz konfiguracje virtuali

</Perl>

Nigdy tego nie robiłem, ale wiem, że tak można -- jest to nawet opisane
gdzieś w dokumentacji do mod_perla... Nie wiem tylko czy nie trzeba po
każdej modyfikacji bazy kazać apachowi przełądować konfiga ... sam chyba
tego nie zrobi ...

Może istnieje jakiś inny moduł ... tego nie wiem ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com