bash completition

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Czw, 7 Mar 2002, 16:45:22 CET

Michał Margula wrote:

> może bash-on-steroids ? ;] A swoją drogą dość ciekawa opcja i skoro nic nie
> psuje, to chyba możemy go wsadzić w basha. Co innego gdyby psuł czyjeś
> przyzwyczajenia (np. coś usuwał z ficzerów) ;]

Jest jeszcze trochę głupi:

rpm -q --provides -p bazwa<tab> szuka w zainstalowanych pakietach, a nie
w dostepnych w katalogu
trzeba robic to tak:
rpm -qp nazwa<tab> --pro<tab>

export zmienna=/path/<tab> ... nie działa

pewnie takich kwiatków jest więcej, ala ja zauważyłem tylko takie ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com