filon: SPECS fetchmail.spec,1.155,1.156

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 7 Mar 2002, 16:41:06 CET

On day Thu, Mar 07, 2002 at 04:15:12PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote what follows:

> Filip nadal nie rozumie tego że zamiast poprawiać kilka setek pakietów
> tzreba poprawić jeden (automake).

Nie kilka setek, tylko conajwyżej dziesiątek...

Niedawno wymienialiśmy z Tomkiem zdanie na temat tej sytuacji,
streszczę:

Niektóre pakiety uzywające autoconfa (a automake nie) nie chcą się
kompilować pod athlona, bo config.sub nie rozpoznaje
athlon-pld-linux.

Nie pomoże w tej sytacji wywołanie automake, bo
zwróci on błąd, że nie ma AM_INIT_AUTOMAKE lub Makefile.am (IMHO słusznie).

Tomek proponuje w takiej sytuacji zmianę działania automake, żeby
kopiował te pliki (przy opcji -c) przed sprawdzeniem poprawności.

Ja proponuję kopiowanie ich albo przez
"cp -f /usr/share/automake/config.* ." albo odpowiednim skryptem, gdyż
nie podoba mi się zmiana poprawnego działania automake'a na inne :-(

Poza tym pliki config.* są rozwijane niezależnie od automake'a i dlatego
lepej byłoby je umieścić w pakiecie (wymaganym przez automak'e)
"config" razem ze skryptem kopiującym.

Ponieważ ciężko jest dojść do porozumienia proszę o wypowiedzenie się
na ten temat, jeśli większość bedzie chciała rozwiązania Tomka dostosuję
się :-).

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>