filon: SPECS fetchmail.spec,1.155,1.156

Czw, 7 Mar 2002, 16:59:08 CET

Filip Kalinski <fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl> writes:

> Tomek proponuje w takiej sytuacji zmianę działania automake, żeby
> kopiował te pliki (przy opcji -c) przed sprawdzeniem poprawności.
Jeśli już to jakaś inna opcja (tak, żeby nie zmieniać zachowania
automake).

> Ja proponuję kopiowanie ich albo przez
> "cp -f /usr/share/automake/config.* ." albo odpowiednim skryptem, gdyż
> nie podoba mi się zmiana poprawnego działania automake'a na inne :-(
Na dodatek pliki config.* NIE pochodzą z automake. Jest osobny projekt
zajmujący się tymi plikami, a automake je tylko dodatkowo zawiera.

> Poza tym pliki config.* są rozwijane niezależnie od automake'a i dlatego
> lepej byłoby je umieścić w pakiecie (wymaganym przez automak'e)
> "config" razem ze skryptem kopiującym.
O. Dokładnie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr