AUTH dołączony do paczki sendmail'a - dlaczego nie ?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 7 Mar 2002, 17:05:56 CET

On Thu, Mar 07, 2002 at 02:11:49PM +0100, Wojtek Kaniewski wrote:

> Ty nie widzisz, ale inni widza.

I dla nich to zrobiłem. Tylko jakoś "ich" znaleźć nie mogę ;)

> rownie dobrze mozna pozbyc sie setek pakietow, bo nikt przeciez z nich
> nie korzysta.

Kto mówi o pozbywaniu? Można to włączyć bo to nic nie psuje, gorzej
gdyby psuło (takie było założenie bconda).

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846