PLD-kernel-HOWTO.html

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 7 Mar 2002, 18:15:27 CET

On Thu, 7 Mar 2002, Blues wrote:

> Lista pakietów kernel-dependent... jest dużo większa...

wiem, to jest tam tylko tak napisane aby zaznaczyc, ze tam będą wypisane
te pakiety :)

> Make bzImage AFAIR to pochodzi nie od kompresji, ale od big.
a no tak, ale b"z"Image juz jest od kompresji ...

> Opisy patchy... bardziej szczegółowe by się przydały :)

Hmm, to bylo naszybko pisane, dlatego tak to wyglada, commitne ten
dokument w repo (ale gdzie ?, ktory katalog w PLD-doc ?_) to bedzie mozna
ladnie popoprawiac, dopisac cos, ew zmienic.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)