[ANNOUNCE: viewcvs]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 7 Mar 2002, 20:12:17 CET

--->[Quoting Witold Filipczyk <juandon w poczta.onet.pl>:]

> Odpowiem dlaczego nie jest problemem. Te interfejsy są
> tak "user friendly", że nie uzależniają ;-)

czy  chcesz przez  to  powiedzieć, że  nikt  z nich  nie
korzysta, gdyż są za mało wartościowe?

ja używam viewcvs i jestem bardzo zadowolony,
poza faktem, że trudno jest listować SPECS,
ze względu na ilość plików. pod tym względem rpm
jest mocno niedopracowany.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org