PLD-kernel-HOWTO.html

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pią, 8 Mar 2002, 00:34:20 CET

--->[Quoting Rafał Kleger-Rudomin <klakier w pld.org.pl>:]

> do LDP/guide/docbook/PLD-Guide, i tam dalej rozwija.
>
> I  *tam*  należy pisać  wszystko  co  jest związane  z
> PLD,  w  formacie  xml   docbook.  Jak  ktoś  nie  zna
> dobrze  docbooka, niech  dołoży  tylko kolejną  sekcję
> (<section>)   w  ramach   istniejącej  hierarchii,   a
> wewnątrz  pisze  w  czystym  tekście  kolejne  akapity
> (<para>). Serek albo ja to uporządkujemy później.

Chciałbym tylko  dodać, że docbook naprawdę  jest bardzo
prosty, można się  nauczyć w 10 minut,  na początek jest
nawet prostszy niż html.

Zainteresowanym pisaniem  w vimie chętnie  podeślę vimrc
uzględniający tagi docbookowe.

> Poza tym nie  ma że ktoś nie  umie: w LDP-Author-Guide
> (na linuxdoc.org) jest wszystko wyłożone kawa na ławę.

Dla ułatwienia podaję odnośnik:

http://linuxdoc.org/LDP/LDP-Author-Guide/

[btw, właśnie widzę, że to ja ostatni go poprawiałem :-)
- ksywka sp]

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org