grzegorz: SPECS perl-Crypt-OpenSSL-RSA.spec,1.3,1.4

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Pią, 8 Mar 2002, 10:13:44 CET

On Fri, 8 Mar 2002 02:51:09 +0100 (CET), you wrote:
>Nasępnym razem kiedy przyjdzie Ci cheć wpisanai podobnego komentarza przy
>podobnej jak powyżej liście liście plików ugryź się przynajmniej w palec a
>potem jeszcze raz zastanów czy czegoś nie robisz przypadkiej jednak nie
>tak.

Wiedziałem że robię nie tak i dlatego dawałem rel 0.9, nie znam się za
bardzo na perlu i jego modułach, tzn. ciut znam ale ten moduł przerósł
moje możliwości ale Ty ewidentnie popsułeś to jeszcze bardziej. Po moich
poprawkach moduł się przynajmniej kompilował i pakiet się budował :).

Z tego co pamiętam rel 1 == STBR a Ty najwyraźniej nawet nie sprawdziłeś
czy pakiet ci się znudował.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć