bariera językowa

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 9 Mar 2002, 20:34:38 CET

--->[Quoting Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl>:]

> Mnie to zwisa, choć  wyprodukowanie listu po angielsku
> zajmie mi dwa razy więcej czasu niż po polsku.

Tylko, zauważ:

a) Nie  jest to  czas stracony,  gdyż poświęcasz  go na,
naukę jezyka który przyda ci się wielokrotnie,

b) Za  każdym następnym listem proporcja  zużytego czasu
będzie malała,

c) Zysk PLD na tym, że napiszesz list po angielsku, jest
znacznie większy.

> Ale to jest skazane na  porażkę, bo takie próby były i
> nic z tego nie wyszło.

Tu się  muszę, niestety, zgodzić. Mniej  więcej dwa lata
temu podjąłem  się przekonania PT Developerów  na zmianę
głupich  przyzwyczajeń,  bez  skutku,  widocznie  musimy
zrobić to administracyjnie.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org