nowe iso na ftp

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pią, 8 Mar 2002, 11:11:28 CET

On day Fri, Mar 08, 2002 at 09:50:46AM +0100, Michal Kochanowicz wrote what follows:
> Czy na tym iso jest działający gnucash i okolice? Bo jeśli nie to dość
> nieciekawie będzie wyglądała w changelog informacja że na tydzień przed
> release pakiety zostały popsute.
> --

Większym problemem jest wg. mnie niedziałający sawfish, a dokładniej
sawfish-capplet.

User włącza sobie konfigurację GNOME'a wybiera opcje konfiguracji
sawfisha i dupa, segmentatiomn fault.

Przyglądałem się temu, ale nie potrafię na razie znaleźć rozwiązania :-(

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>