AUTH dołączony do paczki sendmail'a -

Pią, 8 Mar 2002, 17:07:28 CET

> /me uzywa sendmaila i czasem jest mu potrzebne a czasem zbedne.
> Przeciez auth w sendmailu. to tylko kwestia
> pliku cf.

Ja AUTH w sendmailu zdecydowanie potrzebuje. Zwlaszcza AUTH LOGIN

1.5:1.5

Na razie remis :)

BTW: czy uwazacie, ze jest sens tworzyc pakiet sendmail-auth, ktory
by tylko dodawal zaleznosci i zmienial konfiguracje (bez plikow) ?
[ opinie kloczka juz znam :) ]

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk