AUTH dołączon

Sob, 9 Mar 2002, 00:10:33 CET

> skoro wiekszosc pakietow ma rozne dodatki to nie widze powodu dla ktorego
> nie mialby go miec sendmail.. ale..
> skoro jeden pakiet modyfikuje zawartosc innego to jest nieciekawie wiec

To chyba nie jest problem. Modyfikowane bylyby tylko pliki *konfiguracyjne*.
CEfektem ubocznym mogloby byc co najwyzej pozostawienie jakichs
.rpmsave/.rpmorig po instalacji / deinstalacji.

Moje watpliwosci wywodza sie z tego, czy cos co nie zawiera ani jednego
pliku (a tylko zaleznosci i skrypty pre / post) mozna w ogole nazwac
*PAKIETEM* ...

> musialby powstac sendmail-common sendmail-config-auth i
> sendmail-common-noauth %)
> troche zakrecone :-)

To bylby (MSZ) przerost formy nad trescia.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk