PLD-kernel-HOWTO.html

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 9 Mar 2002, 01:12:25 CET

----- Original Message -----
From: "Paweł Sakowski" <pawel w sakowski.eu.org>

>Między developerami -- no problem. Ale mam kumpla, który na słowo
>"kernel" zrobi wielkie oczy (jak na 98% słów angielskich).
nie tylko miedzy developerami. Tak samo jak nie tlumaczy sie X-Windows (okna
X), tak samo terminu 'kernel' IMHO nie powinno, ba, wrecz nie wolno
tłumaczyć. Ja mam kumpla który na słowo 'powłoka' zrobi wielkie oczy mimo że
jest to jak najbardziej polskie słowo. 99.9% osób używających Linuksa wie,
co to jest kernel i chyba tak powinno pozostać
WK