py, pyc i pyo

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 9 Mar 2002, 18:34:11 CET

--->[Quoting Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl>:]

> Mają sztab ludzi [...]
> Po prostu debian to bardzo duży i zaawansowany projekt.

To  fakt, ale  nie  wziął się  znikąd. Już  wielokrotnie
pisałem,  że  powinniśmy  się otworzyć  na  świat,  gdyż
językiem polskim posługuje się 0.001% populacji.

> Kiedy PLD będzie tak bardzo rowinięte ?

Kiedy tylko zechcemy, jak nauczymy się jezyków.

> PLD  w porównaniu  do  debiana to  ziarnko piasku  ...
> kloczek już kiedyś to podkreślał ...

Nie  denewruj mnie,  proszę  - jesteśmy  mali na  własne
życzenie, a podkreślanie tego to stwierdzenie faktu, bez
wysiłku  zrozumienia przyczyn,  albo olania  efektu tego
wysiłku, prowadzi donikąd.

"Tak,  mam  rękę  w   nocniku.  Tak,  śmierdzi,  jak  ją
wyjmuję. Wkładam  z powrotem. Ciekawe,  kiedy przestanie
śmierdzieć."

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org