py, pyc i pyo

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 9 Mar 2002, 20:19:51 CET

On Sat, Mar 09, 2002 at 08:06:36PM +0100, Zbigniew Chyla wrote:
> [...]
[...]
> Binarki tworzone są oczywiście na etapie instalacji.
Już  to  kiedyś  dyskutowaliśmy   i  doszliśmy  do  wniosku,
że  takie  postępowanien  nie  ma  sensu.  To  tak  jakbyśmy
dostarczali  tylko źródla,  które podczas  instalacji byłyby
kompilowane.  Dystrybucja  jest  od  tego,  żeby  dostarczać
gotowe i skompilowane pakiety.

    wrobell <wrobell w ite.pl>