bariera językowa

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 9 Mar 2002, 20:17:16 CET

--->[Quoting Zbigniew Chyla <cyba w gnome.pl>:]

> Nie   doceniasz   zdolności  reprodukcyjnych   naszego
> narodu, jest to raczej 0,8%-0,9% :-)

To  są chyba  dane z  Instytutu Edukacji  Narodowej przy
Radiu  Maryja... ;-)  OK, chciałem  tylko zaznaczyć,  że
sztuczna bariera  językowa, jaką  tworzymy, jest  nie do
pokonania.

Proponuję  zatem   wymóc  na  developerach   pisanie  na
devel-en.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org