bariera językowa

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 9 Mar 2002, 20:24:32 CET

Witam!

On Sat, 9 Mar 2002 20:17:16 +0100
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:
> --->[Quoting Zbigniew Chyla <cyba w gnome.pl>:]
>
> To  są chyba  dane z  Instytutu Edukacji  Narodowej przy
> Radiu  Maryja... ;-)  OK, chciałem  tylko zaznaczyć,  że
> sztuczna bariera  językowa, jaką  tworzymy, jest  nie do
> pokonania.

Według moich pobierznych wyliczeń wychodzi, że jest to 8 do 9 promili.
Do wyliczenia przyjąłem, że ludzi jest 6 mld a znających polski 50mln :-)

> Proponuję  zatem   wymóc  na  developerach   pisanie  na
> devel-en.

Mnie to zwisa, choć wyprodukowanie listu po angielsku zajmie mi dwa razy
więcej czasu niż po polsku. Ale to jest skazane na porażkę, bo takie próby
były i nic z tego nie wyszło.

                    Pozdrawaiam
                             Artur