bariera językowa

Sob, 9 Mar 2002, 20:52:17 CET

On Sat, 9 Mar 2002, --s+ wrote:

> --->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Chętnie, pod warunkiem, że do mnie dołączysz.
>
> Myślę,  że ispell  w wersji  dla 'en'  działa poprawnie,
> dlatego  Twe listy  nabiorą odpowiedniej  jakości. No  i
> siłą  rzeczy -  będą krótsze,  co okaże  się największym
> zyskiem dla nas wszystkich.
>
> Bo ilościowo, Tomaszu, nie masz konkurencji.

Jeszcze raz .. tak długo jak sam nie zaczniesz nic robić nie licz na to.
Sam używam języka angielskiego wtedy kiedy to ma sens (kiedy kontaktuję
się z osobami nie rozumiejącymi języka polskiego) i zdarza mi się to
czasami kilka razy dziennie (jeżeli chodzi o korespondencję
elektroniczną). Tak czy inaczje samym przejściem na język angielski nic
nie zwojujesz lub zmiany wynikajace z tego posunięcia będą tak znikowe że
cieżko będzie post factum stwierdzić czy wogóle był sens robienia tego ..
o czym zacząć przekonywać możesz się sam w każdej chwili (wystarczy
przestać pisać na listy *-pl).