Dominujący język

Sob, 9 Mar 2002, 21:03:26 CET

On Sat, 9 Mar 2002, --s+ wrote:

> --->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Przykro mi,  że dyskusja  z Tobą przypomina  "Rejs", ale
> widocznie inaczej nie umiesz.

Czyli uważasz że możesz "próbować przekonywać PT developerów" nie stosując
się sam najpierw do tego o czym mówisz ? i że TEN właśnie sposób
postępowania nie jest podszyty absurdem niczym wzięty z tego filmu ?
Cóż wypada w takim razie skomentować to nie inaczej jak tylko przez ..
http://www.rejs.art.pl/snd/ichaaaa.wav