prośba o pomoc - rekompilacja nethacka

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 10 Mar 2002, 08:00:58 CET

hej
dodałem do nethack.spec opcję --with patchhack
jest to rozszerzenie nethacka
problem polega na tym, że po zbudowaniu z tą opcją i uruchomieniu
nethack się wywala po wyborze postaci twierdząc, że quest.dat not found
plik ten jest normalnie wpakowywany do pliki nhdat i faktycznie w
"--with patchhack" go tam nie ma.
jak kompiluje bez patchhacka to jest gdzie ma być.
rzecz w tym, że linijki tworzące nhdat się w/g mnie nie zmieniły.
nie wiem co mam z tym zrobić.
pomoże ktoś?

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]