X sesja i limity

Nie, 10 Mar 2002, 10:27:52 CET

Kiedyś już o to pytałem się Janka ale kwestia nie została rozwiązana.
Otóż w /etc/pam.d/{login,xdm,gdm,kdm} jest używany moduł pam_limits.so ale
tylko przy loginie są ustawiane limity. Efekt jest taki, że przykładowo
nie daje sie sterować rozmiarem core dla X sesji co utrudnia znacznie
wyszukiwanie błędów. To że limity nie sa ustawiane w sytuacji kiedy ich
nałożenie/zmienienie jest potrzebne jest oczywiscie ewidentnym błędem ale
nie udało mi się jak na razie stwierdzić gdzie tkwi przyczyna.
Wydaje mi się że także w tym wypadku takze pam_env nie działa (ale nie
ejstem w tej chwili tego peewien).