pdksh: edycja linii poleceń

Nie, 10 Mar 2002, 12:20:54 CET

On Sun, 10 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> Dziwna rzecz: kiedy pdksh uruchomić jako ,,sh'' nie działa edycja linii
> poleceń oraz tab-completion. Jeśli uruchomić go jako ,,sh -l'', to obie
> te funkcje działają. Skąd to się bierze???

Z tego że odpowiednie w /etc/profile dla pdksh jest:

        set -o emacs
        bind '^I'=complete >/dev/null 2>&1
        bind '^[^I'=complete-list >/dev/null 2>&1

I wykonuje się to tylko wtedy keidy pdksh jest urucjhamiany jako login
shell. Wydaje mi się że chyab nie byłoby dużym gwałtem zaszycie
bezposrenio w kodzie pdksh tgo co wynika z tych trzech linijek na stałe
tak żeby pdkash zgłaszał się z takimi ustawieniamni nawet wtedy kiedy nie
jest uruchamiany jako login shell.