X sesja i limity

Nie, 10 Mar 2002, 12:43:45 CET

On Sun, 10 Mar 2002, Jan Rekorajski wrote:

> Sprawdz czy to jest aktualne, bo akurat w xdm to cos kiedys intensywnie
> grzebalem.

Obecnie używam gdm-a, a jeszcze kilka dni temu xdm-a. No .. brak poprawy :)

Z sesji gdm-a:

$ ulimit -a
core file size (blocks)     0
data seg size (kbytes)      unlimited
file size (blocks)          unlimited
max locked memory (kbytes)  unlimited
max memory size (kbytes)    unlimited
open files                  1024
pipe size (512 bytes)       8
stack size (kbytes)         8192
cpu time (seconds)          unlimited
max user processes          unlimited
virtual memory (kbytes)     unlimited
max file locks              unlimited

i to samo po zalogowaniu się przez logina:

core file size (blocks)     2000000
[...]
max user processes          256
virtual memory (kbytes)     unlimited
max file locks              unlimited

żeby było śmieszniej nie dział także jeżlei przeloguję się pzrez ssh
przez localhost i wynik wykonania ulimit -a po takiej operacji wyglada jak
w pierwszym przypadku. A zdaje się ze jeszcze jakies pół roku temu tu to
działało (ale pewny tego nie jestem na sto procent).

Wogóle z czego wynikaja domyślne ustawienia dla coresize na 0KB ? (bo
nigdzie tego znaleźć nie mogłem) .. z ustawień kernela ?

OK.