jabber

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 10 Mar 2002, 13:09:02 CET

--->[Quoting Radosław Kintzi <pld w vbox.prv.pl>:]

> Chciałem  postawić mały  serwer jabbera,  ale niestety
> to, co jest w dystrybucji nie nadaj się do użytku.

Gdybym nie używał, to bym  ci nawet uwierzył. Dość ostre
słowa, jak na w pełni działający program :-)

> Poprawie to, tylko prosze o wyjaśnienie jak
> wybrnąć z pewnych niekonsekwencji:
>
> 1. /usr/lib/jabberd/*so (jak zrobił to jajcus zapominając chyba o poprawieniu
>    patcha) czy może /var/lib/jabber/*so (jak jest w jabber-FHS.patch)?
> 2. /etc/jabberd/jabber.xml (tak jest) czy /etc/jabber.xml (tego szuka
>    program)? A może /etc/jabber/jabber.xml?
> 3. /etc/sysconfig/jabberd czy /etc/sysconfig/jabber?
> 4. /var/lib/jabber/ (jak jest teraz), czy /var/lib/jabberd/ (dla konsekwencji)?
> 5. /var/log/jabber/ (jak jest teraz), czy /var/log/jabberd/ (jw)?

Możesz  poprawić  te  _drobne_ błędy  jak  chcesz,  byle
konsekwentnie. Wykorzystuj  raczej katalog /etc/jabberd/
do plików konfiguracyjnych.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org