/etc/pam.d/smtp

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 10 Mar 2002, 16:51:55 CET

Dnia 10 mar o godzinie 14:21:40 +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Nie mamy dostarczanego tego pliku z przykłądowo postwfixem.
> Powinna tam zdaje sie wystarczyąć zawartość typu:
>
> auth            required        /lib/security/pam_unix.so shadow
> session         optional        /lib/security/pam_xauth.so
>
> (ewentualnie może dodatkowo pam_env). I wydaje mi się że taki plik
> powinien być dostarczany z innymi SMTP serwerami uzywajacymi sasla.

To w ogóle zadziała (mając na uwadze uprawnienia,z którymi uruchomiony
jest postfix)?

BTW: czy jest gdzieś opis używanych w PLD modułów PAM, które nie są
udokumentowane w /usr/share/doc/pam*? Czy do każdego muszę googla
zaprzągać?

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --