Gimp i gimp-print (guma do żucia raz jeszcze)

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Nie, 10 Mar 2002, 19:42:16 CET

On day Sun, Mar 10, 2002 at 07:01:08PM +0100, Robert Kurtys wrote what follows:

> ano nie ma bo na razie sie gnome-print nie buduje:((

Apopos gimpa, to trzeba poprawić rpm-perlprov aby nie znajował tego
Perl(of), i nie było trzeba stosowac obrzydliwego _noautoreq...

Niektórzy oburzali się na dodanie perlowych Provides, a potem gładko
wstawili swoją własną oślinioną gumę do żucia zalepiającą inny błąd :-)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>