filon: SPECS fetchmail.spec,1.157,1.158

Nie, 10 Mar 2002, 20:58:06 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> On Sun, 10 Mar 2002, Filip Kalinski wrote:
> [..]
>
> "Mów do słupa, a słup jak d*" >:|
Skąd ja to znam.

> Cofnij to.
Nie cofaj.

> Nie mam zamiaru przejowować się skąd i które pliki trzeba
> skopiowac żeby całosć były gotowe pod athalona i albo poprawisz automake
> albo zapmnij o przygotowaniach pakietów pod kontem athalona.
Już Ci raz tłumaczyłem, że pierwotnym źródłem plików config.* NIE JEST
automake.

> Od
> regeneracji zasobów do am/ac/lt/ah są konkretne narzędzia. Jeżeli
> przyjdzie Ci np. do głowy używać dwuch róznych automake w systemie i każdy
> z nich będzie miał różne katalogi z własnymi zasobami to jak tym będziesz
> tym sterował ? Teraz ROZUMIESZ o co chodzi ? Poprawkę automake możesz
> zresztą zacząć od automake 1.6 które właśnie wyszło. Jak się spreżysz i
> dogadasz z ludźmi z cygnusa to może zdążysz dołączyć coś takiego w
> kolejnej oficjalnej wersji automake.
> Jeszcze raz zrobisz takie numer, a ostrzegam że zablokuję zapis do repo i
> [...]
TO NIE SĄ ZASOBY AM/AC/LT SPECIFIC - ile razy można to tłumaczyć?

> kloczek

ps. poczytaj archiwum bo naprawdę nie chce mi się znowu tego pisać
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr