filon: SPECS fetchmail.spec,1.157,1.158

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Nie, 10 Mar 2002, 20:58:30 CET

On day Sun, Mar 10, 2002 at 08:49:16PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote what follows:
> On Sun, 10 Mar 2002, Filip Kalinski wrote:
> [..]
>
> "Mów do słupa, a słup jak d*" >:|
>
> Cofnij to. Nie mam zamiaru przejowować się skąd i które pliki trzeba
> skopiowac żeby całosć były gotowe pod athalona i albo poprawisz automake
> albo zapmnij o przygotowaniach pakietów pod kontem athalona. Od
> regeneracji zasobów do am/ac/lt/ah są konkretne narzędzia. Jeżeli
> przyjdzie Ci np. do głowy używać dwuch róznych automake w systemie i każdy
> z nich będzie miał różne katalogi z własnymi zasobami to jak tym będziesz
> [...]

Tomek, ciężko z Tobą dyskutować pod taką groźbą, nadal uważam, że nie
masz racji, ale muszę się dostosować :-(

P.S
Niezalezność od położenia plików config.* rozwiązałem w postaci
pakietu config i skrytpu kopiującego

P.S II
Twoja zmiana (bez zmienionego automake) i tak była zła, bo _psuła_ budowanie.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>