/etc/pam.d/smtp

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 10 Mar 2002, 18:20:32 CET

On Sun, Mar 10, 2002 at 04:51:55PM +0100, Bartosz Jakubski wrote:

> To w ogóle zadziała (mając na uwadze uprawnienia,z którymi uruchomiony
> jest postfix)?

Z pam_unix nie zadziała (brak dostępu do shadow).
Działa np. z pam_ldap.
Do pam_unix trzeba używać saslauthd.

> BTW: czy jest gdzieś opis używanych w PLD modułów PAM, które nie są
> udokumentowane w /usr/share/doc/pam*? Czy do każdego muszę googla
> zaprzągać?

W źródłach PAM są pliki README w części katalogów modules/*, a jak nie
to same źródła.
IMO te README powinny być dołączane do %doc w pakietach z odpowiednimi
modułami.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/