zwalony kernel (?)

Pon, 11 Mar 2002, 10:11:32 CET

> Miałem ostatnio coś takiego na bardzo starym dysku.
> BTW IMHO: kernel jest dziwny od rel 10.

Nie musi byc stary.
Skoro to hdb, to pewnie cos dziala jako hda.

Wiekszosc wspolczesnych kontrolerow nie lubi aby na jednym kanale pracowaly
urzadzenia skonfigurowane do pracy w roznych trybach. (np. PIO i UDMA, czy
MWDMA i UDMA). Czesto taki efekt sie uzyskuje, jak jedno z urzadzen nie
jest zarejestrowane w BIOSie (i kontroler/urzadzenie nieskonfigurowane przez
BIOS do pracy w odpowiednim trybie).

Pewnie kernel powinien takie sytuacje wykrywac i reagowac, ale widzac zapal
Hedricka do takich niuansow (i ilosc mozliwosci) nie dziwie sie, ze za jago
kadencji nic takiego nie powstalo.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk