filon: SPECS fetchmail.spec,1.157,1.158

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 10 Mar 2002, 23:25:32 CET

On Sun, Mar 10, 2002 at 21:25:15 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zbrodnią jest dodawanie sobie niepotrzebnie roboty. W tej chwuli większość

To Ty ją generujesz.

> ignorowniem statusu wykonania tej operacji. Zapewne prędzej czy później i
> te pakiety dorobia się wsparcia do automake, a jeżlei w miedzyczasie w

To wtedy się tego będzie używało. Więc albo pójdziesz do developerów
odpowiednich pakietów i im dasz wsparcie dla ac/am, albo daruj sobie
wróżenie z fusów, co w przyszłości będzie a co nie.

> Jeżeli prostota tego wariantu nie jest jasna w porownaniu do dowolnego
> innego to przyznam że nie ma już o czym dalej gadać.

Jak dla mnie to pakiet ma się ze speca budować.
Dla Ciebie widzę, to spec ma ładnie wyglądać.

Następnym razem takie uwagi ślij w odpowiednie miejsce, czyli do autorów
programów.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!