misiek: SPECS XFree86.spec,1.283,1.284

Pon, 11 Mar 2002, 13:05:23 CET

Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> writes:

> Zaraz, zaraz. Chcesz powiedzieć, że wywaliłeś (ktoś wywalił) oficjalne
> drivery do r128 i radeona, a zamiast tego wrzucone zostały
> eksperymentalne z GATOS???
Dokładnie.

> U mnie "stare" działały znakomicie i nie
> życzę sobie takich zmian! Mimo że chętnie driverów z GATOS bym też
> spróbował.
No to będzie tak:
driver-ati (zawierający stary i nowy driver + multimedia/*.o)
driver-radeon (stary i nowy driver + requires driver-ati)
driver-r128 (stary i nowy driver + requires driver-ati)

> 	Jacek

ps. podzielenie tego na 6 pakietów jest niemożliwe ze względu na
moduły dri wspólne dla starych jak i nowych driverów.
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr