kloczek: SPECS fetchmail.spec,1.156,1.157

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 11 Mar 2002, 16:30:24 CET

On Sun, Mar 10, 2002 at 11:44:21PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On 10 Mar 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
>
> [..]
>
> Może i bez sensu ale to tak czy inaczej działa. Tego typu projekty są na
> wymarciu i to jest kolejny kamyczek.

Ciekawe dlaczego w wxPython nie używaja automake ...
Pewni problemy z główną platformą czyli win32 zmusiły ich do użycia
tmake.
Ciekawe dlaczego autor minga sceptycznie patrzył na moją łatkę ac/am i
olał ją zupełnie...

Tomku, zawsze będą projekty które nie korzystają z automake.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/