Lista developerów na WWW?

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 11 Mar 2002, 22:40:10 CET

On Monday 11 March 2002 22:24, you wrote:
> Tu niestety jest jeden, taki tyci problemik. Skrypt generujący commit
> logi jest zwalony. Przez to powstają takie kfiatki:

Hmmm... mi się udało ostatnio zrobić taką jebutną komendę... fuck... czemu mi
nikt nie powiedział, że domyślnie rozmiar .history jest ograniczony...
grrrr...

> ale czy coś takiego wystarcza żeby nazywać się developerem PLD? Limit
> minimum trzech ci wydaje się w tej chwili sensowny...  Identyczna jak z
> Gregiem jest sytuacja z Kravtzem (Kravietzem? ;) ).

Hmmm... 3 commity? bo ja wiem... w ten sposób to rzeczywiście nie ma sensu
podliczać no bo co zrobić później z takim kloczkiem? wypisać go jako
<h1></h1>?
Może po prostu automat który wstawia ludzi którzy zrobili commit w ciągu
ostatniego miesiąca (dwóch tygodni/whatever)? Jak człowiek chce się przed
dziewczynami chwalić to musi się poświęcić i ten commit zrobić :)

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle