zlot PLD

Radosław Kintzi pld w vbox.prv.pl
Pon, 11 Mar 2002, 23:02:29 CET

On Mon, Mar 11, 2002 at 09:09:03AM +0100, Marzena Kamecka wrote:

> Witam serdecznie,
>
> dni ustawowo wolne. Mnie jest potrzebna list osob ktore maja ochote w
> takowym uczestniczyc, czy potrzebuja noclegu oraz tematyka jaka ma byc
> poruszana  na tymze zlocie. Czekam na propozycje. Zwyczajowo zlot odbyl by
> sie w Warszawie na Wydziale Informatyki na Uniwersytecie WArszawskim.

Co do tematu, to może: "Kierunki rozwoju PLD - o co w tym chodzi?"
Wiem nawet gdzie szukać listy osób kompetentnych w tym temacie.
Obawiam się tylko, że tych kilku szczęśliwców posiadających ową
tajemną wiedzę, spotka się na zlocie w "wąskim gronie" i nie dane
mi będzie zrozumieć.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>